Obsługa zamówień:
+48 882-154-186 I kontakt@kajkosz.pl

Obsługa ofert i przetargów:
+48 694-722-444 I lukas.zadykowicz@kajkosz.pl

Do darmowej dostawy paczkomatem: 400,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Drogi kliencie

Przy odbiorze przesyłki, należy od razu sprawdzić stan wizualny paczki, zawartość i stan towaru ; w razie uszkodzeń, należy spisać protokół szkody z kurierem, który można pobrać na stronie przewoźnika.

JEST TO KONIECZNE DO UZNANIA REKLAMACJI.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Pierwszym krokiem do złożenia reklamacji  jest napisanie maila na adres: reklamacje@kajkosz.pl

w tytule maila powinien znajdować się nr zamówienia, nr faktury lub paragonu.

W treści prosimy opisać czego dotyczy reklamacja oraz zamieścić zdjęcie lub film z uszkodzonym produktem.

Produkty na reklamację muszą posiadać oryginalne pudełka w których do Państwa zostały dostarczone.

 

Mogą Państwo również odesłać uszkodzony produkt z wypełnionym formularzem:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym pudełku w którym produkt przyszedł wraz ze wszystkimi jego akcesoriami co jest koniecznie do przyjęcia reklamacji.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kajkosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Józefa Piłsudskiego 31/232
05-120 Legionowo

 Zwrot towaru

Produkty wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotowi. Prosimy o rozważne dokonanie wyboru przed finalizacją zamówienia.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kajkosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Józefa Piłsudskiego 31/232
05-120 Legionowo

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz formularz zwrotu/reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium