
Drogi kliencie
Przy odbiorze przesyłki, należy od razu sprawdzić stan wizualny paczki, zawartość i stan towaru ; w razie uszkodzeń, należy spisać protokół szkody z kurierem, który można pobrać na stronie przewoźnika.
JEST TO KONIECZNE DO UZNANIA REKLAMACJI.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Pierwszym krokiem do złożenia reklamacji jest napisanie maila na adres: reklamacje@kajkosz.pl
w tytule maila powinien znajdować się nr zamówienia, nr faktury lub paragonu.
W treści prosimy opisać czego dotyczy reklamacja oraz zamieścić zdjęcie lub film z uszkodzonym produktem.
Produkty na reklamację muszą posiadać oryginalne pudełka w których do Państwa zostały dostarczone.
Mogą Państwo również odesłać uszkodzony produkt z wypełnionym formularzem:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym pudełku w którym produkt przyszedł wraz ze wszystkimi jego akcesoriami co jest koniecznie do przyjęcia reklamacji.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kajkosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Józefa Piłsudskiego 31/232
05-120 Legionowo
Zwrot towaru
Produkty wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotowi. Prosimy o rozważne dokonanie wyboru przed finalizacją zamówienia.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Kajkosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Józefa Piłsudskiego 31/232
05-120 Legionowo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.