Obsługa zamówień:
+48 882-154-186 I kontakt@kajkosz.pl

Obsługa ofert i przetargów:
+48 694-722-444 I lukas.zadykowicz@kajkosz.pl

Do darmowej dostawy paczkomatem: 400,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Koszty dostawy / realizacja zamówienia
  • KOSZTY DOSTAWY

Koszty wysyłki wyświetlają się po dodaniu produktów do koszyka.

Poniżej podgląd:

Koszty dostawy kajkosz

(Pamiętaj, że w Twoim koszyku może wyświetlić się komunikat "wycena indywidualna", wtedy wycenę otrzymasz na e-mail po jej akceptacji dopiero przejdziemy do realizacji zamówienia, nie opłacaj zamówienia przed otrzymaniem wyceny)

Poniżej podgląd:

Koszty dostawy kajkosz

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia: przy każdym produkcie po prawej na stronie jest podany termin realizacji (podane są dni robocze).
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie i produkt ma dostępność 24 h to Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    2. Za pośrednictwem firmy kurierskiej na palecie ( duże gabaryty )
    3. Do paczkomatów InPost
    4. Dostawa bezpośrednio od producenta ( transportem producenta lub wysyłka firmą kurierską )
  6. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
  7. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
  8. Realizacja zamówienia może odbyć się w kilku dostawach, sprzedawca informuje o tym fakcie drogą mailową.
  9. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, ze względu na opóźnienie w dostawach od producentów z zagranicy, sprzedawca informuję o tym fakcie drogą mailową.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za terminowość i jakość usług świadczonych przez przedmioty zewnętrzne realizujące dostawy ( kurierów ).

Klient dostaje maila lub sms od firmy kurierskiej o dacie i przedziale czasowym dostarczenia paczki i sam kontaktuje się z kurierem, sprzedawca w to już nie ingeruje. 

Dni podane przy produktach są dniami roboczymi.

  • 24 godziny - produkt mamy na magazynie
  • 5 dni roboczych - produkt dostępny na zamówienie, wysyłka w ciągu 5 dni roboczych
  • 7 dni roboczych - produkt dostępny na zamówienie, wysyłka w ciągu 7 dni roboczych
  • 14 dni roboczych - produkt dostępny na zamówienie, wysyłka w ciągu 14 dni roboczych
  • 20 dni roboczych - produkt dostępny na zamówienie, wysyłka w ciągu 20 dni roboczych
  • powyżej 30 dni roboczych - produkt dostępny na zamówienie, wysyłka w ciągu 30 - 60 dni roboczych

Każdy towar w przypadku kiedy dostępny jest na magazynie wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy.

Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

Produkty, które sprowadzane są na "zamówienie" wysyłamy po otrzymaniu dostawy od producentów ( przybliżony czas oczekiwania podany jest przy każdym produkcie po prawej stronie).

Statusy zamówienia:

  • W trakcie kompletowania „Tworzymy magiczną paczkę ze skarbami” - pakujemy zamówienie.

  • Oczekiwanie na płatność "Czekamy na monety, aby ruszyć w podróż ze skarbami" - oczekujemy na płatność, aby rozpocząć realizację zamówienia.

  • Oczekiwanie na dostawę produktów "Wyczekiwanie na skarby z magazynu głównego" -

    „Produkty dostępne na zamówienie” są obecnie zamawiane u naszych dostawców.

    Czas oczekiwania na realizację zamówienia jest podany na karcie każdego produktu.

  • Realizacja zamówienia w kilku dostawach " Wszystkie skarby nie mieszczą się w jednej skrzyni" -

    Zamówienie zostanie zrealizowane w kilku dostawach.

    Produkty będą wysyłane z różnych magazynów, aby skrócić czas dostawy i zminimalizować jej koszty.

  • Przesyłka wysłana "Skrzynią skarbów przesyłka została i już z kurierem wyjechała!" -

    Zamówienie zostało właśnie spakowane i czeka na odbiór kuriera.

    Powiadomienie o wysyłce zostanie wysłane oddzielnym e-mailem z firmy kurierskiej, gdy tylko kurier zeskanuje i odbierze paczkę.

  • Dostawa bezpośrednio z zewnętrznego magazynu "Skarby idą na skróty po zaklęciu przyśpieszenia" -  

    Produkty będą wysyłane bezpośrednio z zewnętrznego magazynu, aby skrócić czas dostawy i zminimalizować jej koszty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium