- Integracja sensoryczna(1324)
- Sala doświadczania świata(215)
- Logopedia(1704)
- Pomoce logopedyczne(148)
- Gry i zabawki logopedyczne(113)
- Rozwój emocjonalny(76)
- Książki logopedyczne(1296)
- Metoda krakowska(116)
- Pomoce edukacyjne(22687)
- Place zabaw(1319)
- Bestsellery(22)
- Outlet(0)
- Nowości
- Promocje
415,00 zł
Cena regularna:
477,00 zł
599,00 zł
Cena regularna:
635,00 zł
12,50 zł
Cena regularna:
14,00 zł
135,00 zł
Cena regularna:
142,50 zł
49,00 zł
Cena regularna:
55,00 zł
490,00 zł
Cena regularna:
525,00 zł
339,00 zł
Cena regularna:
449,00 zł
213,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł
169,00 zł
Cena regularna:
230,00 zł
2 245,00 zł
Cena regularna:
2 445,00 zł
225,00 zł
Cena regularna:
242,00 zł
205,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł
325,00 zł
Cena regularna:
372,00 zł
15,00 zł
Cena regularna:
19,00 zł
235,00 zł
Cena regularna:
250,00 zł
153,00 zł
Cena regularna:
175,00 zł
19,00 zł
Cena regularna:
29,00 zł
525,00 zł
Cena regularna:
573,00 zł
47,00 zł
Cena regularna:
56,00 zł
315,00 zł
Cena regularna:
349,00 zł
117,00 zł
Cena regularna:
128,00 zł
125,00 zł
Cena regularna:
165,00 zł
34,00 zł
Cena regularna:
49,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
112,00 zł
365,00 zł
Cena regularna:
450,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
109,00 zł
195,00 zł
Cena regularna:
208,00 zł
30,00 zł
Cena regularna:
42,00 zł
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych
Opis
Przedstawiony program jest próbą określenia kierunku terapeutycznego i edukacyjnego w przypadku pracy z dzieckiem zagrożonym autyzmem i autystycznym we wczesnym okresie jego rozwoju.
Doświadczenie autorki w pracy z tymi dziećmi ukazuje, że jest to możliwe, choć niekoniecznie proste.
Z jednej strony dzieci z tym zaburzeniem są nieprzewidywalne, z drugiej jednak powinny mieć możliwość rozwijania umiejętności zgodnie z programem wyznaczonym przez naturę.
Wiedza na temat rozwoju dziecka daje możliwość precyzyjnego konstruowania programu terapeutycznego dla dzieci
autystycznych. Wiemy, iż osiągniecie kolejnych „kamieni milowych” w rozwoju, warunkuje dalszy proces terapeutyczny i edukacyjny.
Każda pojawiająca się umiejętność jest bazą dla następnego etapu. Metoda krakowska, która jest podstawą tego opracowania, pozwala zaplanować pracę krok po kroku, zgodnie z etapami rozwoju dziecka oraz daje możliwość stosowania szerokiego wachlarza technik terapeutycznych i edukacyjnych.
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych
przedstawia propozycję pracy w ramach:
• wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
• edukacji
• terapii