Całościowe badanie logopedyczne z materiałem obrazkowym

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 14 dni
Cena: 90,00 zł 90.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Wiek: 2+
Kod produktu: EDK92942

Opis

Publikacja dr Danuty Emiluty-Rozyi to próba wykorzystania imponującego dorobku, na który złożyły się długoletnia praktyka oraz spory wkład naukowy autorki. Celem, który przyświecał powstaniu tej wyjątkowej książki była chęć dostarczenia logopedom narzędzia służącego do diagnozy logopedycznej. Narzędzie, które autorka oddaje do rąk czytelników to pozycja absolutnie unikatowa na rynku wydawnictw logopedycznych. Jest to metoda badania, dzięki której możliwe jest ocenienie w sposób całościowy stopnia posługiwania się językiem przez dane dziecko, a dalszej perspektywie – wyznaczenie najważniejszych elementów przyszłej terapii logopedycznej.

Autorka książki, dr Danuta Emiluta-Rozya to logopeda z wieloletnim stażem. Wiedza, którą przekazuje w niniejszej książce z pewnością będzie niezwykle przydatna dla wszystkich specjalistów zajmujących się problematyką języka i jego użycia. Przebieg kariery:

  • związana z Akademią Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie od 1984 roku
  • współtwórczyni 5-letnich studiów logopedycznych w APS w 1989 roku
  • autorka programów studiów logopedycznych
  • założycielka Poradni Logopedycznej APS
  • wieloletni kierownik Zakładu (Pracowni) Logopedii APS

Zainteresowania naukowe autorki obejmują:

  • metodologię badań logopedycznych
  • diagnozę różnicową form zaburzonego i opóźnionego rozwoju mowy
  • typologie i charakterystykę trudności w językowym porozumiewaniu się

Wykaz najważnieszychszych publikacji (książek i artykułów) autorki:

  • Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym, 2006; Badania przesiewowe do wykrywania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci 2-, 4- i 6-letnich
  • (współautorka), 2004
  • Wybrane zagadnienia logopedyczne. Część III. ś, ź, ć, dź, 2011
  • Projekt zestawienia form zaburzeń mowy” (współautorka), 1997
  • Diagnoza logopedyczna dzieci z wadami wymowy”, 1998
  • Na temat terminu dyslalia, 1998
  • Projekt badania mowy I. Styczek jako pierwowzór logopedycznego postępowania diagnostycznego, 2002
  • Współpraca logopedy z psychologiem i lekarzem w rozpoznawaniu uwarunkowań trudności dziecka w komunikowaniu się werbalnym, 2004
  • Dyslalia – w teorii logopedycznej i praktyce pedagogicznej, 2006
  • Opóźniony rozwój mowy a opóźnienie rozwoju mowy, 2007
  • Modyfikacja zestawienia form zaburzeń mowy, 2008
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium