Promocje
Wibrująca poduszka model 2
Wibrująca poduszka model 2

156,75 zł

Cena regularna: 165,00 zł

Najniższa cena: 165,00 zł
szt.
Lampka led światłowodowa kabel USB
Lampka led światłowodowa kabel USB

46,55 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 44,00 zł
szt.
Projektor z dźwiękiem Ocean
Projektor z dźwiękiem Ocean

218,50 zł

Cena regularna: 230,00 zł

Najniższa cena: 134,00 zł
szt.
Pacynki emocje - kolorowy potwór
Pacynki emocje - kolorowy potwór

135,38 zł

Cena regularna: 142,50 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
szt.
Klepsydra serca z rybkami
Klepsydra serca z rybkami

27,55 zł

Cena regularna: 29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł
szt.

Gdzie żyją zwierzęta?

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 20 dni roboczych
Cena: 115,00 zł 115.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 100 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: AKROS
Kod produktu: EMP6544456

Opis

Gra skojarzeń, w trakcie której dziecko uczy się gdzie żyją zwierzęta: w gospodarstwie, w puszczy, na pustyni, na biegunach lub pod wodą.

SPOSÓB GRY:

1. Układamy na stole, obrazkami do góry, 5 sześciokątnych kart przedstawiających różne miejsca, w których żyją zwierzęta. Następnie rozdajemy wszystkim graczom karty z obrazkami zwierząt.

2. Po ustaleniu kolejności rzucania, gracze po kolei wykonują rzut kostką i w zależności od wylosowanego miejsca życia zwierząt dopasowują swoje obrazki do odpowiednich sześciokątów. W przypadku, gdy gracz nie posiada żadnego pasującego obrazka, traci kolejkę.

3. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich obrazków.

Inny wariant: gra zespołowa

1. Układamy na stole, obrazkami do góry, z jednej strony sześciokątne karty przedstawiające różne miejsca, w których żyją zwierzęta, a z drugiej strony karty z obrazkami zwierząt.

2. Gracze po kolei wykonują rzuty kostką i w zależności od wylosowanego miejsca życia zwierząt szukają pasującego do tego miejsca zwierzęcia. Kiedy na stole nie ma już więcej obrazków pasujących do tego samego sześciokąta, kolejka przechodzi na kolejnego gracza.

3. Gra kończy się, gdy wspólnie wszystkim graczom udało się skompletować wszystkie sześciokąty.

Inne wskazówki:

- Wyrzucenie kostką krzyżyka oznacza utratę kolejki.

- Gra jest wyposażona w system AUTOKOREKTY umieszczony na odwrocie kart, który umożliwia sprawdzenie poprawności wykonanego zadania. 

Produkty powiązane